تغيير قدرت‌هاي جزيره
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تغيير قدرت‌هاي جزيره
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 19
نویسنده : مولوی
بالانشين‌هاي سنتي در ليگ برتر در اين فصل تغيير چهره داده‌اند و بجز منچستر يونايتد و چلسي تيم ديگري را نمي‌توان به شكل قطعي جزو آنها دانست. 4 تيمي كه قبلا صدرنشيني را در پايان فصل بين خود تقسيم مي‌كردند ديگر جايگاه‌شان را تثبيت شده نمي‌بينند.

نتايج اين تيم‌ها در سال‌هاي گذشته به شكلي بود كه تصور مي‌شد نامشان روي سنگ حك شده و براي هميشه ماندگار باشد، ولي حالا اعضاي جديدي به اين جمع اضافه شده است. اگر منچسترسيتي بتواند به همين شكل تا پايان فصل ادامه دهد يا ليورپول بتواند بازسازي كاملي در ژانويه داشته باشد و با توان مضاعف در بازي‌هاي آينده حضور پيدا كند همه چيز تغيير خواهد كرد. در هيچ فصلي به اندازه اين فصل حضور در بين تيم‌هاي بالاي جدول مشكل نبوده و حتي تيم‌هايي كه در ليگ قهرمانان به عنوان نماينده انگلستان حضور دارند از آن صلابت و قدرت فصل‌هاي گذشته به دور هستند.

همه فوتبالدوستان عادت كرده بودند منچستر سيتي و چلسي را در رقابت براي قهرماني ببينند و استيون جرارد و سس فابرگاس را هم با پاس‌هاي طلايي‌شان در زمين مشاهده كنند كه چطور آرسنال و ليورپول را در هفته‌هاي پاياني جزو تيم‌هاي بالاي جدول و سهميه ليگ قهرمانان مي‌كنند. ولي قصه اين فصل متفاوت است. منچستريونايتد با قدرت هميشگي ظاهر نشده و ستارگانش از جمله وين روني و ريو فرديناند مصدوم هستند و بقيه بازيكنان هم درخشش هميشگي را ندارند. چلسي هم دچار شوك شده و پس از درخشش عجيب اوايل فصل حالا با بحران داخلي دست‌وپنجه نرم مي‌كند. از يك‌سو آنها بهاي از دست دادن بازيكنان با تجربه‌اي چون بالاك، كارواليو و بلتي را مي‌پردازند و از سوي ديگرمصدوميت چند بازيكن كليدي از جمله جان تري، لمپارد و دروگبا توان اين تيم را كاهش داده است. دركنار اينها اخراج ري ويلكينز و نارضايتي كارلو آنچلوتي از شرايط موجود در مديريت باشگاه بر مشكلات تيم دامن زد و چلسي مي‌رود تا نيم‌فصل اول را با عدم حضور در بين 4 تيم اول پشت سر بگذارد. در چلسي تنها پيتر چك و اشلي كول در شرايط فصل قبل ظاهر شده‌اند و منچستر هم در خط دفاع فقط نمانيا ويديچ را با شرايط فصول‌ گذشته دارد و 2 بازيكن مياني خط دفاعي آرسنال هم ضعيف‌ترين زوج فصل‌هاي اخير هستند. ناني و گرت بيل بهترين چهره‌هاي تيم‌هايشان هستند و براي هر تيمي خطرناكند و سمير نصري به تنهايي خارج از فرم بودن فابرگاس و آرشاوين را جبران كرده است.

چلسي و منچستريونايتد در سال‌هاي اخير بازيكنان مسني داشته‌اند و با توجه به اين‌كه چهره جديدي به آنها اضافه نشده است بايد انتظار داشت در نيمه دوم فصل براي حفظ صدرنشيني احتمالي مشكلات زيادي داشته باشند و در مقابل آرسنال و تاتنهام با در نظر گرفتن بازيكنان جواني كه در تركيب دارند شانس بيشتري براي حضور در بين 4 تيم نهايي دارند. بزرگ‌ترين خطر براي تمامي اين تيم‌ها منچسترسيتي تيم غيرقابل پيش‌بيني روبرتو مانچيني است كه مي‌تواند در هر بازي تهديدي جدي براي اين تيم‌ها باشد.

گاردين 
مترجم: اميررضا نوري‌زاده



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: